Zelená káva na Hubnutí


Pravděpodobně jste už slyšeli o výtažku ze zelené kávy v televizi nebo od kamaráda. Několik známých lékařů nedávno hovořilo o překvapujících výsledcích v hubnutí, kterých lidé dosáhli.

Možná, že máte problém s váhou, se kterým prostě nemůžete pohnout. A aby toho nebylo málo, váš lékař vám řekl, že to musíte změnit, nebo budete riskovat vážné nemoci. Ale už jste vyzkoušeli všechny možné diety a šílená cvičení, které existují, ale je prostě moc těžké to vydržet, trvá to moc dlouho a, upřímně, vy na to nemáte čas…

Semínka ze zelené kávy jsou v podstatě nepražená kávová semínka v nezpracované formě. Normálně jsou kávová semínka pražená na cca 250 stupňů celsia, aby byla hnědá a skvěle chutnala, ale tohle má samozřejmě určitý účinek na vnitřní strukturu semen.

Vyplatí se zelenou kávu koupit? Protože zelená káva neprochází pražením, kyselina chlorogenová v zelené kávě zůstává nedotčen a to je právě ingredience, která umožňuje rychlejší hubnutí. Zelená káva také obsahuje antioxidanty, které mohou také pomáhat proti předčasnému stárnutí. Navíc se ukázalo, že pomáhá předejít cukrovce a vysokému tlaku.

Několik zaznamenaných studií ukázalo účinek zelené kávy na hubnutí. Jedna studie z roku 2012 publikovaná v Diabetes, Metabolic Syndrome and Obesity (Cukrovka, metabolický syndrom a obezita) ukázala, že obézní testovací subjekty shodili průměrně 9 kilogramů za pouhých 12 týdnů. Další studie provedená Dr. Oz show zahrnovala sto testovacích subjektů, kterým bylo řečeno, aby si zapisovali jídelníček cs.wikipedia.org. Také jim bylo řečeno, aby nijak neměnili svoje stravovací návyky.

Výsledky ukázaly, že braní zelené kávy na hubnutí a zapisování jídelníčku mělo za výsledek ztrátu půl kila týdně – což je dvakrát více než u těch, kteří si pouze zapisovali jídelníček.

Některé společnosti jsou známé pro používání umělých plniv a vazačů, aby ušetřili na výrobě prášků peníze. Musíte tedy brát doplněk, který má minimálně 45% kyseliny chlorogenové nebo GCA (antioxidant zelené kávy), aby se vám dostalo efektivní dávky a abyste se vyhnuli škodlivým vedlejším účinkům, které mohou způsobovat plniva.

Vzhledem k tomu, kolik má pozoruhodných přínosů, je přirozené přemýšlet nad jejími vedlejšími účinky. Přece musí existovat nějaké potenciální vedlejší účinky, které vyrovnávají ty dobré, které zelená káva nabízí, že? V obou studiích nebyly zaznamenány žádné vedlejší účinky. Nebyly zaznamenány žádné symptomy spojené s pitím přílišného množství kávy. Ale je to opravdu možné?

Mnoho lékařů například varuje o potenciálních nebezpečích kofeinu. Pokud často pijete kávu, pak víte, že vás káva může opravdu probudit, protože v sobě obsahuje kofein. A když vypijete příliš kávy, můžete z toho být nervózní. Může vám zabránit v normálním spánku a musíte se vypořádávat s nespavostí napiste.

Dokonce může zrychlit váš tep a to může mít vážný dopad na váš kardiovaskulární systém.

Ale tohle vůbec neplatí pro prášky z ryzí zelené kávy. Člověk by musel vypít mnoho hrnků kávy denně, aby mohlo k těmto potenciálním vedlejším účinkům dojít, nebo aby to bylo vůbec pravděpodobné. S doplňky zelené kávy je to prakticky nemožné. Symptomy konzumace příliš kofeinu nejsou jedním z vedlejších účinků extraktu ze zrn zelené kávy.

Normální hrnek kávy připravený z pražených kávových zrn má více než 100mg kofeinu na jednu porci. U některých speciálních káv jak například u těch připravených z „venti drip“ může hladina kofeinu dosáhnout až 400 mg. Ale jedna porce zelené kávy obsahuje pouze 20 mg kofeinu. To znamená, že abyste se dostali na stejnou hladinu, musíte vypít až pětkrát tolik kávy. A to je prostě přesahuje doporučené množství.

Jaká jsou tedy možná nebezpečí? Jako jakýkoliv lék nebo doplněk zde existují určitá rizika:

Mohli byste být alergičtí na kávová zrna nebo na kofein. Je to velice vzácné, ale je to možné tedy. Lidé, kteří jsou alergičtí na kávu, mohou projevovat symptomy jako je například kopřivka a potíže s dýcháním. Pokud nemůžete pít ani slazené nápoje a čaj, jste alergičtí na kofein. Pokud nemůžete pít kávu bez kofeinu, pak jste alergičtí na kávu samotnou.

Tak jako tak, samozřejmě nemůžete brát doplňky zelené kávy.

Ženy, které jsou těhotné nebo kojí, by neměly brát ryzí extrakt ze zelené kávy. Většina seriózních výrobců doplňků ze zelené kávy má toto varování vypsáno na svých webových stránkách a na svých produktech. Není tomu tak, protože by byly doplňky zelené kávy nebezpečné pro ženy v tomto stavu. Je to pouze rozumné opatření, protože neexistuje dostatek jednoznačných informací ze studií obsahujících tento typ žen, které by možnost nebezpečí vyloučily.

Vlastně může být jakýkoliv typ léku či zdravotního doplňku nebezpečný pro těhotné a kojící ženy. Jakýkoliv nový lék či doplněk (nebo dokonce i jídelní položka přidaná do stravy) musí být nejprve projednán s lékařem před tím, než se žena v tomto stavu rozhodne ho konzumovat.

Děti by se také měli zdržet konzumace doplňků zeleného čaje. Děti potřebují mnoho energie, ale kofein – dokonce i malé množství, které se nachází v dávkách zelené kávy – by pro ně nemuselo být dobré. Někteří rodiče svým dětem povolují pít obrovské množství slazených nápojů (které obsahují kofein), ale všichni odborníci na zdravou výživu se shodnou, že je to extrémně nezdravé https://cs.wikipedia.org/wiki/Hubnut%C3%AD. Konzumace hojného množství slazených nápojů je jednou z hlavních příčin obezity.

Lidé, kteří berou léky kvůli vážným indispozicím, jako jsou srdeční onemocnění či cukrovka, by se také měli kapslím zelené kávy vyhnout. Tato rada platí pro všechny typy doplňků či léků. Pokud chcete brát kapsle zelené kávy společně s léky, musíte vše nejdřív projednat se svým lékařem. Váš lékař vám musí vše výslovně povolit, než je budete moci začít brát.

Poslední věc, nad kterou byste se měli zamyslet, je, že GCE může snížit množství určitých minerálů jako je selen, zinek, hořčík a železo ve vašem těle. Je důležité si toho být vědom, abyste mohli do svého stravování zařadit více jídel s vysokým obsahem minerálů, nebo abyste začali brát denní doplňky stravy.

Naštěstí mnoho GCB doplňků dnes tyto důležité minerály obsahuje, takže se nemusíte moc obávat.

Takže abych to shrnul, pokud jste dospělý bez vážných zdravotních problémů kromě obezity nebo nadváhy, užívání kapslí zelené kávy je PERFEKTNÍ stravovací a pohybový doplněk vašeho denního režimu. Můžete si užít zdravotní přínosy jako je úbytek váhy a zároveň se nemusíte strachovat o vedlejší účinky zelené kávy. Tento doplněk je obecně bezpečné používat, což znamená, že tím, že ho budete užívat, toho můžete hodně získat a nemůžete nic ztratit (kromě tuku, samozřejmě). Tento doplněk je obecně bezpečné používat, což znamená, že tím, že ho budete užívat, toho můžete hodně získat a nemůžete nic ztratit (kromě tuku, samozřejmě)

Rate this post